Tuesday, 19 March 2013

Winning My First Giveaway! :D

On my last post, I shared Papa and Bebe's photos for a blog giveaway contests entitled "Potret Lelaki dan Dunia Anak" (Men and The World of Children). Well, guess what! I was one of the winner! My photo wasn't the first winner but it's the favorite photo :D.

I was overwhelmed to know that I was chosen. Because if you see all of the photos, each of them are showing the dads and the children and you just can't describe what the photos show in perfect words. Especially regarding to the love that you feel when you see them.

The photo below is the the photo of Papa and Bebe that was chosen by Teh Dey, Teh Nchie Hanie and Bli Budi as the favorite photo. And you can see all of the winners in this link. The first winner and the second winner photos were breathtaking! 

If you want to see the complete pictures of all the participants, you can go here or you can see the slideshow on the video here.



Anyway, after being blown away with the announcement, here comes the prize :D. This prize was arrived about a week ago and I grabbed my camera to took the photos ^^.

Sent by JNE. Bebe and I, especially my Bebe, were very curious.
My Bebe just wanted to grab it and tear the plastic off. Hahaha...

We got a t-shirt and an Instant chiffon shawl!
The t-shirt is size M and fits my Hubby and I you know how I love chiffon shawl :D.

Thanks to all of you Teh Dey, Teh Nchie and Bli Budi :D.


Hehehe... Thanks for reading guys :). 


22 comments:

  1. lirikannya itu lho yang membuat kita gemes .. heheh.
    makasih juga ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi... iya si Bebe emang kalo udah ngelirik emaknya pun luluh teh Dey :D

      Delete
  2. Lirikan matamuuu bebe..hmm menggodaku..
    ini nih poto perdebatan juri2..
    n yess akhirnya aku menang melawan mereka wkwkkwk
    #padahal kan aku ga knal sebelomnya sama MAk nya Aira niy..

    Bagus fotonya cuma sayang bocor banyak orang di belakangnya,
    But i love lirikan bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oya salam juga buat papa bebe..

      Ayo Mak kalo dah menang kontes, biasanya jadi smangat trus,,
      Sok atuh kutularkan banci kontesnya nih..
      yuk Marii..
      menang ga menang yang penting juara #halagh
      dan hepi tentunya..

      Delete
  3. ahaha... kurang bokeh ya teh nchie? hihihiy.. terima kasih ya teteh :D

    ReplyDelete
  4. hihi... daku juga kesengsem sama lirikannya... uhuiii... :D

    ReplyDelete
  5. Selamat ya..... mba, pantas untuk menjadi salah satu pemenang, foto nya bagus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillaah... makasih ya mba :D

      Delete
  6. Fotonya lucu bangeeeeeettt, pantes menang :D

    ReplyDelete
  7. ekspresi si bebe menggemaskan.. udah pinter mam pake tusuk sate gitu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi..iya itu makanan favoritnya mba :D

      Delete
  8. selalu senyum kalo saya liat lirikannya bebe :D

    ReplyDelete
  9. tapi emang beneran lucu banget sidedek maem datenyaaaa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..makasih Rini.. iya favoritnya si bebe. Tp skrg biasanya tusuknya aku copot krn dia kadang kalo makan suka sambil main takut

      Delete
  10. Replies
    1. yang di depan komplekku tu mba hana... hmm enak deh ;P

      Delete
  11. waah congrats kak ^^
    chiffon shawlnya warna merah bata ya kak? keren :D

    my little cream button♥

    ReplyDelete

I would love to hear your comments :).
Mohon tidak meninggalkan link hidup pada kolom komentar. Komentar dengan link hidup tidak akan di-publish.

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...