Tuesday, 19 November 2013

Updaaate!!

Feeling a little tired lately. Two weeks ago I got toothache and sore throat, and a few days ago my daughter caught flu. Well, since I'm feeling better today, I'll update some new photos :).

Can you guess where I was? :p
Clue: this photo was taken last week in a mall in Jakarta.


Now, can you guess where we were in the photo?
Clue: This mall is near the mall in the first photo. :D





Say Cheese! :D

Those photos above were taken at our house. We bought a tent for our Bebe at Pasar Gembrong. If you need toys for your beloved ones you can go there, because they have many toys with cheaper price (but I don't guarantee quality :p). 

Hubby and I were thinking to go there and bought some toys because we heard about the cheap price but never been there. We brought camera there too, but apparently the place was pretty crowded and the weather is so hot that day that I don't have any wish to take any picture. Hehehe..

Sekian apdet hari ini :p.


10 comments:

  1. wikikikiiikk.. jadi inget keponakan yang main tenda di dalam rumah. tidurnya juga di dalam tenda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkwkwkk.... kok sama ya mba. Hari pertama kompak ketiduran sama papanya dalem tenda, besoknya masih tidur siang dalam tenda :D

      Delete
  2. fotonya cantik, tendanya bagus...tapi aku gak tau mallnya dimana he he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... yang di atas di kuningan city, yang ke dua di setiabudi one mba :p. Clue nya kurang banyak ya

      Delete
  3. Nyerah.. mall mana sih makk? *kepo*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg pertama di kuningan city, yang ke dua setiabudi one Ye. Wkqkwk clue nya kurang yak. Wkwkkwk :D

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah mba Lidya, emang sehat itu mahal yah :)

      Delete
  5. nggak tahu di mall apaan, aku nggak pernah nge-mall di jakarta, huhuhu...
    yang jelas sukaaa outfitmu, Mi. Tjan-tik! :)
    Btw, aku punya tuh tenda-tenda-an buat di dalam ruangan gitu, cuma ya... udah compang camping sobek disana sini, hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayo mbaaa ngemall sama akuuu... aku lg mudik ini ke tasik gara2 postingan dirimu ttg mudik. Hahaha... iya ini juga tenda dalam ruangan. Aira ga suka atasnya dipasang. Yah gapapalah, itung2 nambah 'wahana' main-main biar emaknya bisa anteng masak :p

      Delete

I would love to hear your comments :).
Mohon tidak meninggalkan link hidup pada kolom komentar. Komentar dengan link hidup tidak akan di-publish.

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...