Monday, 7 April 2014

Black and Red

Hi, Guys! It's been so long since my last post. I miss writing on my blog again. 

I was in the mood of black and red. I love these two colors combined together, but I'm a pastel person. I'm not really into be seen bold, so I chose soft mocha color for my hijab.

Ah, and to remind you the tip to make my leg look a little longer when I wore a long shirt: just tuck the front side of the shirt in. So you have shorter side at the front, and longer side of your shirt at the back.

Tuck the front side of your shirt in to make your legs look longer.

Chiffon Hijab - Kaffah by Siti Juwariyah
Top - Restu Anggraini
Pants -Rodeo
Shoes - GOSH

19 comments:

  1. Pagiiii mbkkk....cantikkk.q suka mrh hati dm hitam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pagiii mba Hannaaa.. Iya basic banget ya, tapi sukaaa ^^

      Delete
  2. Hitam dan merah yang selalu menemukan tempat di hati hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. betuul mba evi. Apalagi kalo bingung mo pake baju apa :)

      Delete
  3. saya jg sukaaa.. kmaren br beli spatu merah buat rok item hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa aku juga suka sepatu baru mbaa #eh :p

      Delete
  4. cantik mak...
    warna hitam putih itu memang warna sepanjang masa ya mak...

    ReplyDelete
  5. Tipsnya oke juga tuh...masalahnya adalah perutku buncit, jadi engga bisa dipraktekkin deh >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... samalah mba. Tapi dirimu sih kakinya sudah panjang mak isti :)

      Delete
  6. Kolaborasinya cocok, tambah cantik dan segeer. Tase apiiik.

    ReplyDelete
  7. Fotografernya siapa? Eh salah fokus :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. my one and only Hubby bu Pit, seperti biasaaa xD

      Delete
  8. Miaaaaa...! Ketjeeee iiihhh, meuni geuliiissss...! Kapan dong kita ketemu, yaaaa....

    ReplyDelete
  9. suka banget sama gaya ini.simpel tapi keren... :)

    ReplyDelete

I would love to hear your comments :).
Mohon tidak meninggalkan link hidup pada kolom komentar. Komentar dengan link hidup tidak akan di-publish.

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...